13 Ocak 2015 Salı

Vmware The MSI Failed Hatası – VMware Workstation Uninstall, Repair and Update


Vmware Silerken, Yüklerken veya Tamir ederken Bu hata ile karşılaşıyorsanız çözümü basit 

Aşağıdaki adımlar bana yardım etmedi,

1) Ben yükleme exe dosyası ile ilgili bir sorun olabileceğini düşündüm, bu yüzden indirilen ve tekrar denedi.
2) Windows kontrol panelinden mevcut sürümünü kaldırma, aynı hatayı döndürdü.
3)   kontrol panelinden varolan sürümünü tamir ettim.
4) 10.0.2 yükleme exe dosyasını çalıştırarak varolan sürümünü Rapair ile aynı seçenekleri denedim (Repair, Change ve Uninstall olarak gelir ve hepsi aynı hatayı getirecek))
5) Her Yukarıdaki adımlar arasında birkaç kez denedim ve yeniden başlattım ama sonuç aynı


Çözümü aslında çok basit,


1) Başlat / Çalıştır (Start / Run) 'a % TEMP%  yazın
2) Aşağıdaki Dosyaları silin

 3) Ve... Artık silme işlemini tekrar başlatın sorunsuz silecektir...

4 yorum:

  1. Aynı işlemı yaptım ama yine silinmedı usta:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sildiğim dosyalardan ÜÇ tanesi geri gelıyor.Silinmeme nedeni o sanırım.

      Sil
    2. Sildiğim dosyalardan ÜÇ tanesi geri gelıyor.Silinmeme nedeni o sanırım.

      Sil
  2. Aynı işlemı yaptım ama yine silinmedı usta:)

    YanıtlaSil